Oh boy.

Skrev värsta långa inlägget om att jag satt och lyssna på Miss Lii låten och boy. Och att jag satt och hjälpte Heidi med idéer till en fotoutställning med mitt enormt tränade "mediatänk", livscoach nästa liksom.

Skrev även att jag jobbar jättemkt denna vecka, 10 dar i rad. Tungt men gött sen. Skrev även att jag hann med att träna idag.

Sen skicka Heidi en länk om fotoutställningen och allt försvann. :P

Så nu lyssnar jag inte på Miss Lii längre utan coldplay, fix you. Och Baby har kommit hem,myyyys.

Men Oh boy får vara med ändå bara för att den är så bra ;)

Oh boy
You make me feel like
oh boy
You make me feel like
No boy
can make me feel like you
I really really want you

oh boy
You make me feel like
oh boy
You really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really want to..

Nåja, ska surra lite mer med Heidi och sen byta kattsand i lådan. Shanti är könsmogen, så hon pissar typ syra. Det luktar i af så, och idag så har hon varit och lekt i mitt ljusfat och spillt ut lite mer av min precious saharasand. Tappat bort lite fler av mina snäckor från Island. kill that cat!

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 23:21:54
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0