Jag gör det igen.

Är uttråkad och sällskapssjuk. Det är lördag kväll och jag sitter ensam inne för trött för att göra ngt annat än att läsa min jävla bok. Det är en bra bok förvisso, men gör ju inget annat än läser. Ska inte låna nån på ett tag nu, känns som att jag missar allt vad sommar heter. Haha, I'm a book junkie!

Nåja, skämt åsido. Skulle kankse ha ringt ngn och frågat om denna någon ville hitta på ngt. Men efterson jag bara antog att alla är ute och super och eftersom vi bokat resan till portugal nu är mitt bankonto är bannlyst för mig till vi reser :P

Anyways. Söta lilla Ewa Niemi och Söta lilla Emma var upp förra vecka. Så på onsdagen Sammlades vi hemma hos mig. Jag Ewa, Eva, Emma och Linda. Vi åt äcklig hämtmat och drack en massa gott vin och surrade. Sen kom baby hem och följde med oss ut på färjan. Det var myysigt men jag var lite knall, muckade lite inne på max innan vi tog taxi hem. hehe.
På lördagen var vi hos mats och intog lite alkohol, som vanligt spelade vi poker och baby vann mig som slav.hehe. Gick hem!

Annars är det väl inte så mkt spännande som har inträffat. Har mest jobbat. Och som sagt så har vi bokat resan nu. Den 7 augusti åker jag till sthlm och sen göteborg och way out west= kul som fan, och den 11 augusti bär det sen av till Lissabon i två veckor = jättekul!!

Och sen, efter det. Till hösten. Då är det skola som gäller. Ska bli skönt. Ett år på mig att bestämma riktning, om jag vill fortsätta att plugga ngt liknande eller om jag ska försöka mig på ngt helt annat. Kul!


Nåja, ska vattna mina blommor på balkongen nu och sen läsa klart min bok. Sy lite också. Imorn ska jag träna och träffa sara. Kanske köpa en flaska mivi total så jag slutar sova hela tiden!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0