Soool!

Sjukt skön dag idag! Vaknade krin 10 och skulle gå och tvätta, brukar aldrig vara ån på den här tiden, men naturligtvis var det upptaget. Tog ut kissarna istället och har legat och myst med dem på gräsmattan i drygt 1,5 timme. Sköönt! Shanti rullade dock i varenda liten smutthög hon såg så hon är numera grå, inte vit som hon brukar. haha.

Börjar dock bli lite orolig för Baloo, han är så himmla sur hela tiden. Fräser och morrar åt shanti heela tiden. Hon får typ inte ens nosa på honom. Och lyfter jag i honom så blir han skitsur! Ett besök hos farbror veterinären snarast!


  

Nåja, Igår hängde jag med Sara mest Hela dan. Innhandlade min panda t-shirt. Very nice!
Box sen på kvällen med Linda. Alltid lika kul! Hadde nog seriöst kunnat syssla med boxning, kankse inte som jobb men som träning i af .

Och idag, ska städa lite. Lyckas alltid få det att se ut som efter Hiroshimabomben så fort jag är hemma. Sen stan och fika och cardio core med Linda ikväll ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0