Uääh!

Hatar att städa. Det tar som aldrig slut! Det är som en kedjereaktion, börjar man med en sak får man göra allt! suck.....

Nåja, har haft en skön dag i övrigt. Gick och mötte baby efter frukost, han hadde varit och jobbat ngr timmar på Anatolia idag. Sen när vi kom hem gick jag ut och promenerade med Baloo, kissen var nööööjd. Efter det la jag mig på gräsmattan under ballkongen med kisarna, baby kom också ut. Shanti sprang runt som ett litet hollo, klättrade i träden och jagade pinnar. Hur söt som helst!!

Efter att ha hivat in kissarna gick jag ner och såg på när baby fiskade, men det var lite blåsigt och typ pissmyror överallt. Hatar kryp! Blev biten en massa så gick hem och lagade middag istället :)

Sen drog jag in till stan, jag och Linda kikade på söta Reneé när hon gick på balen. Hon var jättefin!!!
Tog nån bild med min söndriga kamera, dom blev väl inte jättebra då jag typ inte ser vad jag tar kort på. Men Linda vart ok!

                        Butter Linda.             Söt Reneé, beskärd som tusan!



Efter det, fika med Linda på kulturens hus. Satt ute och drack latte , rökte och käkade kladdkaka. Mumma!

Nåja, ska fortsätta städa nu. Ser ut som skit här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för att du la ut den bilden. :p

2008-06-04 @ 20:33:49
URL: http://liiindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0