Trött.

Trött och sliten mest hela tiden. Tur att man ska till läkaren snart, suck. Kanske kan göra nån slags alroundkoll.

Ballkongen är i af inbyggd nu, Shanti trivs i af men Baloo har inte fattat att det är nät där ännu så han försöker hoppa över men det funkar inte riktigt ;)

Less på att jobba så lite nu, blir nästan tröttare av det..svartjobb någon??

Nåja träning idag i af, cardio core, 75 min...får se hur man orkar det!!


Å jo Linda, man får blommor av lulebo ;)


Måste köpa en ny kamera. Grymmt irriterande att jag hadde sönder våran digitalkamera, den var ju typ ny!!!

Skänka mig pengar, ngn?


Kommentarer
Postat av: Linda

Men hur ska jag veta det, trodde inte dom var så generösa. :P

2008-05-15 @ 21:02:40
URL: http://liiindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0