Fest.

Igår var det fest hos sophie, grannen. Var ett gäng där som satt och surrade och spelade ölspel(jag drack vatten!!!!).
Allmänt trevligt. Sen så kom jenny på mig med att dricka vatten, så då drack jag inge mer vatten utan det blev vin istället. Och öl, och mintu.

Nåja, var relativt lugnt ändå. Gänget drog ju som ut. Då knallade jag ner för trappen och upptäckte att babys pokerkväll hade utvecklats till värsta festen. Mycket folk! Kul var det i af :)  Sista drog väl hem kring 2 nånting....

Sen idag så har jag jobbat med söta lilla Reine. Vi chillade och surrade en massa strunt, så dagen gick fort!

Well well, hamburgare och pommes snart, sen mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du klarade inte att hålla dig nykter. :p

2008-11-10 @ 23:04:01
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0