Lördagsnöjje.



I lördags var då jag och baby var med Alex på skutbanan. Var faktiskt väldigt kul. Det trodde jag inte!
på kvällen blev det tacos och några bira med han och hans bror också. Trevligt trevligt!


Och i torsdag blev vi klar med alla jävla grisar. 4.15 på morgonen! då hade jag jobbat från 8.30 - 4.15.. snacka om trött!
Men dom blev bra, sportgrisarna var nästan roligast, nu ska vi bara sälja skiten!

                      

Baby fick en pokergris :)



Och i söndags var vi och fikade hos linda, födelsedagsbarnet. Jättegott fika men i mängder!! Nåja, vi ska fira lite mer sen också på fredag. Utgång och styling, ska bli kul :)

Idag är jag sjuk, så ska lydigt dricka upp mitt te nu och äta mina vitaminer.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

Kom på idag att vi inte har pratat på svinlänge känns det som! Skulle ringa men hade slut pengar på mobilen och kan inte fylla på förrän John kommer hem imorrn. :/ Men ring om du kan eller så ringer jag när jag fyllt på mobilen!

Pusss!

2008-12-10 @ 20:59:28
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0