Städa städa varje fredag, och så varje...måndag?

Igår hade vi städdag. Nu när jag äntligen är ledig så kan man spendera lite tid med att rensa gamla kläder och skåp. Fint blev det i af :)

Och gångna veckan, fest på skolan i torsdags. Alla skulle klä ut sig till sina fobier, var rätt kul. Men alla dom som har fixat fester hittils verkar ha lite svårt för att bara låta folk sitta och dricka och snacka: En massa aktiviteter hela tiden, men kul ändå. Jag och Sandra sov hos ottar, han var snäll nog att erbjuda oss tjejer sängen och så sov han på golvet. Värsta gentlemannen!

                               

 




Vet inte vad jag pysslar med på bilden. Psyk ser jag ut i af :P
Clownen är kristoffar i min klass, jag sminkade och han skulle se ut som clownen i Rob Zombie filmerna.
Tycker han vart läskig i alla fall!

I fredags var jag och  Granskär på stan efter skolan. Jag var bakis och risig, trotts det så bestämmde vi oss efter nästan två timmars fika att vi måste köpa lite vin och dyligt till kvällen. Sagt och gjort, jag, Linda och Ewa satt hemma hos henne och surrade bort kvällen, trevligt trevligt  ;)

Och Idag ska jag försöka få med mig nån som vill knalla på stan ett tag med mig. Ska försöka hitta en jacka till pappa. Fars dag snart , och jag har fått äran att få vara inköpare.

Nåja, fixa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0