Höll på att glömma.

4 av mina favoritprogram på tv.
- Project runway
- Bygglov
- Äntligen hemma
- Design simon och tomas

4 saker jag gjorde i går.

- Var på birgittas ullzenter,haha
- Var på skolan fast jag är sjuk
- Legat på soffan och hostat och sovit
- Skissat på en klänning

4 saker som jag ser fram emot.

- Miami i februari
- Sthlm och sörping i mars
- Metallica med babyboy, hans födelsedagspresent fast på min födelsedag ;)
- Koridorsutställningen på skolan

4 av mina favoritresturanger

- Tapasrestaurangen på island. Den hette kankse tapas tom?
- O´learys när baby jobbade där
- Daniels mors kök
- hard rock i lissabon

4 saker på min önskelista

- En provdocka och en ny symaskin
- Komma på en bra utbildning som kan leda till ett bra jobb eller lutraktiva möjligheter
- En riktigt grym äventyrs/mysresa med babyboy. Lång bort.
- Flytta.

4 personer jag utmanar.

Orkar inte heller utmana. Do it if u want to!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du mår bättre :) ja hitta skorna på halens.se :) jag vet, helt underbar present, ska bli mest kul att få träffa henne, saknar ju hon skita mycket :)

2009-01-19 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0