Sjukling.

Jag är sjuk. Igen. Kanske 3e förkylningen på en månad? Nåja, idag är jag hemma i af. Har suttit och målat lite örhängen.

Julen var jättemysig i af. Har ju inte skrivit sen dess. Var Med daniels Mor och Andreas hos Andreas föräldrar. Mysigt hus dom har! Men men, mycket mat och mys och fina klappar :)

På juldan for vi till mina föräldrar, nästan som julafton igen, for också en sväng till bror och bastade och drack lite öl!

Sen under lovet har jag också hunnit mysa lite med NINA och en dag med niemi. Ja och så varit sjuk, hela jääääävla tiden. Nyår var vi hos Jessica och åt god mat och sen for jag och firade tolvslaget med sara och co!

Nåja, ska göra lite nytta och fortsätta med mina project som snurrar i huvet hela tiden. Blir lättare att sova då.

Puss!

Kommentarer
Postat av: neee

baby, krya på dig!!!

2009-01-14 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0