Barnvakt.

Jobbat idag. Jobbar hela veckan, 45timmar. Men var rätt lugnt idag, dessutom så håller vi på att förbereda inför foldern. Har dekoreat om hela kampanjytan idag, rätt kul mot det vanliga lunket :)

For till Jessica direkt efter jobbet. Skulle bara hämta min nyckel, hon och sen Linda har ju varit kissevakt när vi var i kalix. Råkade dock bli kvar hos Jessica då dom behövde fara iväg så jag blev barvakt åt söta lilla Nova :)
Världens enklaste unge! Alltid jätteglad. Vi lekte och lagade middag  och käkade lite banan, mumma! Sen var det sovdags och just då kom mamma hem, så var en helt problemfri kväll. LIlltjejjen växer ju så sjukt mkt nu, hon förstår verkligen. Pratar inte så mkt ännu, men vissla kan hon ;)

          Babyboy och Nova.                                        




Och nu sitter jag och slöser på Troja. Ska väl krypa ner i ett bad snart och sen säng. Baby sover på bergnäset inatt. Well well, har ju mina små kissebarn i af.

Ja just det, skulle ju lägga in en bild på nya pjucksen. Bilden är lite dålig, var visst nån som satte sig på kameran...


                                            Pjucks.            Smågriarna.  

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0