Städa städa varje fredag....

Eller torsdag. Dagen började med att Jessica, Nova och patrik var förbi och käka frukost med oss. Nova var sitt vanliga bedårande lilla jag och satt i mitt knä och gluffsa i sig ett glas yoghurt och macka med makrill på. Sen smeta/bankade hon in maten över halva bordet. Men gott var det tydligen för hon gapskratta och smackade hela tiden!

Sen så har hemtexbrudarna varit här idag, personalmöte och middag tillagad av min alldeles egna nakna kock ;)

Men innan det var vi ju tvungen att röjja våran äckliga lägenhet. Katterna fäller vinterpälsen så det är fan hår ÖVERALLT! Nåja, bra blev det i af. Vi hann tom in till stan och köpa en skitsnygg tavla att ha ovanför soffan!

Summa sumarum, maten vart jättebra och vi hann med en massa babbel fast det var persmöte. kul!
Och jag fick helt fina ljuslyktor av Reneé, söt!

Nu ska jag gå till soffan och klia min lilla hund=daniel :P

träna imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0