Söndag.

Blev en slöö söndag istället. Sov tills jag vaknade av mig själv, typ halv tolv. Sen somnade jag om lite till och vaknade till ljudet av babyboy som mår illa. Inte kul. Nåja, åt frukost riktigt långsamt och fösökte kurera älskliong innan jag for in till stan för att mysa med sara!  Vi gick faktiskt till Jenny på tuna och hämtade saras bil, gick längs tunastrand. Skitmysigt ju!

Nu kommer baby snart hem..ska skämma bort honom med ett varmt bad och lite massage, han har slitit så mycket med jobbet och cyklandet på sistone stackarn.

ska fixa det nu. Imorn jobbar jag och Reine ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: reine

japp igår jobba vi och idag =) men nu ses vi inte förens nästa vecka=( kommer sakna dig sötis:)

2008-07-15 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0