Helgen.

Emma har flyttat till umeå nu,så i fredags festade vi "av" henne. Lite tråkigt att det kommer dröjja så länge till nästa gång vi ses, men kul hadde vi i af!

Satt hemma hos mig och surrade och spelade ölspel, sen ringde vi Linea och for ut på stan. Lyckades hamna på cleo, fast vi inte skulle det! Jajja, det var kul ändå. Fast jag äääääär så less på stället!
Nåja, blev tequilashot, så var lagom mör dan efter ;)

På lördagen ringde sophie och störde mig när jag låg och sov bort min bakis efter jobbet. Hon och Alexandra kom förbi och drog med mig på stan. Först max och sen så körde vi runt och hällsade på folk och for in till stan och kollade på cruisingen. Var en trevlig kväll, glad att jag inte bara sov bort den :)

På söndan kom baby hem, tog igen en massa förlorat mys. VERY nice !!

Idag, slö  dag. Ska nog fara in till stan snart och fylla på mitt busskort. Träna ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0