Hujj.

Sitter och äter min andra billys panpizza för idag. Fan att max har så långa köer alltid.

Nåja, känner jag mig själv så blir det väl mer flott ikväll, när jag vaknade i morse var det typ som om jag inte ätit på en månad. Hujj, hatar att vara bakis.

Full som ett ägg var jag igår. trodde jag hadde tappat min tele men hadde ju glömt den hos sara, och det visste jag igår. men letade ändå. Fick gå två varav för att hitta till garderoben på oliver dessutom, men kul var det ;)

veckan som kommer är lugn. Ska träna, med Linda. Annars vet jag inte!!

puss!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul att vara lite för full ibland :P
Bakfyllan däremot är inte lika kul.
Ha en bra dag!

2008-05-18 @ 14:27:47
URL: http://worthdyingfor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0