Orre.

Var hemma hos älsklings mor idag och åt orre. Det var sjuukt gott! smakade lite som kött fast det var fågel, gott i alla fall!
Sen till varmrätt åt vi en gryta på fläskfilé, det var också mumma men mest bara för att daniels mamma är så jävla grym på att laga mat.  SEn såg vi låt den rätte komma in. Den var ju inte så bra!!

Tidigare på dan var vi på kronan, med skolan. Jag skulle cykla dit men det var någon som var så jävla förvirrad i morse när jag väckte honom för att fråga vars cykelnyckeln var så sa han att jag hade fiskat upp dom, så jag hittade dem inte!. Tur att sandra har bilen!

För övrigt har jag haft en gryyyyyym migrän idag, gick och la mig en stund när dem höll på att laga maten. Carro ringde men daniel svara så ringde upp henne sen. det hon ville var att berätta ett skämt.

"Alla barnen gillade orientdressing förutom Jea, hon gillade Bea"(beanaise eller hur fan det nu stavas, vad vet jag. Jag har druckit vin.)

Men men, annarsgår det bra. Ska en sväng till sophie imorn. Hon har blivit min next door neighbor, eller hon bor ovanpå. Hon ska ha inflyttnings i alla fall. Ska dit en sväng!

Nåja, jobba imorn så, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: renee

sötnos, vi syns imorron=)

2008-11-08 @ 00:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0