Sova länge...

Har försovit mig idag.. Sitter som bäst och väntar på att bussen ska gå snart..kommer vara grymt försenad idag!

Nåja, Denna helg har varit DEN BÄSTA på väääldigt länge i alla fall! Niemi var upp på fredan, granskär var ju olyckligtvis nere i sthlm just då, så det vart bara Niemi och jag. Började här hos mig, lagade god mat, dela en flaska rött och fixade och surrade så där som bara tjejjer kan! Sen drog vi till carro och slutligen cleo. Bra musik för en gångs skull, så vi röjjde som bara den! Mot slutet sparka vi av oss skorna och skanka loss ;) kul kväll!

Lördan så fyllde sandra år, jag följde med henne på fest i stan. Vi tillverkade lite festlekar och drog sedan mot cleo, igen. Bra musik även denna kväll, och diverse uppdrag genomfördes. Även om jag var lite feg med mitt "slicka en främling på bröstet". Slutade att jag slickade en främling på axeln.

Så kort summerat var helgen svinbra, jobba ju dessutom med camilla båda dagarna, var knappt bakis alls och hadde bara så grymt kul!

Idag var ju dock kansk mindre lyckat. Började kl 10.00, nu är kl 10.26 och min buss har inte gått ännu...Nåja det ordnar sig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0