Tjo!

Busy as a bee.. Sista tiden har varit så jävla tung.  Går runt i en konstant dimma av trötthet. Så nu, äntligen är jag ledig en hel helg!! Men har dock en massa skolsaker jag måste göra ändå, men det är ju bara för att jag inte har fått ro att göra dem i skolan, denna vecka har jag jobbat en massa. Så min focusering har legat på noll, och ärligt talat så nästan hatar jag min uppgift nu, kubismen, fast då borde jag ju ändå kunna göra ngt utav det. Kill your darlings och vänd hatet till ngt positivt,kreativt. haha, vill nån komma och måla en ful målning åt mig?

Igår orkade jag i af vara uppe en stund, kom hem efter skolan+jobb och gick och la mig. Hadde en sån GRYM huvudvärk. Sov till tio, sen kunde jag och älskling äntligen mysa lite. Låg och såg serier så där som vi alltid brukade. Det var nice!

Alla på skolan springer runt som små stressade hönor och gör arbetsprover och diverse, jag har inte ens börjat kolla på skolor...suck, får ta lovet till det tänkte jag. Hujj, vill tillbaka till solen! Var ju så lugnt och skönt där!

Nåja, ikväll blir det fest hos carro och sandra. Dom har flyttat till b-näset. Lindus ville ha med mig och Daniel på alstars, men efter som plånboken ekar tomt så skippar vi det. Kan inte göra ngt alls som kostar pengar den här månaden. Lite synd då både hotten och Niemi och emma kommer upp. Men får väl fixa det på ngt sätt.

Nåja, städa lite nu. Daniels mor kommer och ska äta palt imorn. Sen plugga!


Söta syster och jag. Saknar massor! Söta, söta syster och jag. Saknar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0